Pauliina Pippola muistuttaa, että viimeistään keski-iässä on hyvä miettiä elintapojaan sekä tarvittaessa muuttaa niitä.
Kuva: Tomi Kosonen
Ylilääkäri, lähiterveyspalveluiden palvelualuejohtaja Pauliina Pippola Seinäjoelta on Vuoden geriatri.
Millaisia mahtavat olla mukavimmat tai mieleen jääneimmät kohtaamiset ikäihmisten kanssa? Millaisia ovat lämpimimmät muistot, joita hänelle on tallentunut ikäihmisistä?
– Johtajantyöni lisäksi olen edelleen aika ajoin potilastyössä ja osastotyössä, ja mieleeni jäi ihan äskettäinen kohtaaminen ikäihmisen kanssa.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut