Kolumni

Vauvoja on saatava lisää – Ih­me­tel­lä pitää, miksi heidän ku­vis­taan suu­tu­taan

Teimme jutun vauvoista. Pääkuvassa haukotteli vastasyntynyt leveästi. Kuva oli upea, siitä tuli heti hyvälle tuulelle.

Tosin kaikki eivät tulleet. Jutun perässä olleissa kommenteissa kysyttiin, onko kuville lupa ja ounasteltiin, että eikö Vaasan kätilöillä ole tarpeeksi tekemistä. Noin puolessa kommenteissa juttua ja kuvia arvioitiin kielteisesti.

Hämmästyin yleisön reaktiota aivan oikeasti.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut