Montakohan kertaa kirjailija Jorma Ojaharjua on valokuvattu Valkoisen kaupunkinsa Vapaudenpatsaalla, arvuutteli Pohjalaisen kuvateksti vuonna 1999. Arkistokuva
Kuva: Timo Talus
Kun Pohjalaisen toimittaja kysyi Jorma Ojaharjulta 70-vuotishaastattelussa vuonna 2008, mitä teoksia hän nostaisi esiin yli 40 kirjan tuotannostaan, kirjailija tokaisi: "En lue kirjojani jälkeenpäin. Minulla on sentään hyvä maku. "
Itseironinen lohkaisu löytyy Arto Leivon kirjoittamasta elämäkerrasta: Iso mies, iso sydän -Jorma Ojaharju kirjailijaelämäkerta (Aviador).
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut