Uuden HalpaHallin ovet avattiin asiakkaille odottavaisissa tunnelmissa Vaasan Klemettilässä. KUVAT: MINNA ANTILA
VAASA
Tunnelma oli odottavainen Klemettilän HalpaHallin edustalla, kun myymäläpäällikkö Marjo Österdahl toivotti tervetulleiksi ensimmäisenä aamulla paikalle saapuneen väkijoukon. Hän on iloinen, että ovet saatiin vihdoin avattua asiakkaille.
– Onhan se helpottava tunne, että nyt olemme tässä pisteessä.
Hyvää juhannusta!
Lue I-P Digiä _2 kk vain 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut