Vaasan Hal­pa­Hal­li avasi ovensa pitkän odo­tuk­sen jälkeen – Asiak­kaat va­kuut­tui­vat tilojen raik­kau­des­ta

Uuden HalpaHallin ovet avattiin asiakkaille odottavaisissa tunnelmissa Vaasan Klemettilässä. KUVAT: MINNA ANTILA
Uuden HalpaHallin ovet avattiin asiakkaille odottavaisissa tunnelmissa Vaasan Klemettilässä. KUVAT: MINNA ANTILA

VAASA

Tunnelma oli odottavainen Klemettilän HalpaHallin edustalla, kun myymäläpäällikkö Marjo Österdahl toivotti tervetulleiksi ensimmäisenä aamulla paikalle saapuneen väkijoukon. Hän on iloinen, että ovet saatiin vihdoin avattua asiakkaille.

– Onhan se helpottava tunne, että nyt olemme tässä pisteessä.

Hyvää juhannusta!

Lue I-P Digiä _2 kk vain 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut
Ilmoita asiavirheestä