Teppo Tervo (vas.) ja Pasi Jussila huoltavat venettään harjoituskuntoon Suvilahdessa. Tänä vuonna jäät lähtivät niin varhain, että kaksikko tuli hiukan yllätetyksi eikä ollut vielä kuvaa otettaessa päässyt vesille.
Kuva: Jarno Pellinen
Pasi Jussilan mielestä soutu oli tyhmä laji, ja hän töräytti sen päin naamaa isälleen, moninkertaiselle Sulkavan Suursoutujen osanottajalle.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut