Läikkynyt natriumhydroksidi ei aiheuttanut vaaraa sivullisille.
Kuva: Arkistokuva.
Seinäjoen teollisuusalueella läikkyi tiistaina aamuyöllä rekan kontin lattialle pieni määrä vaarallista syövyttävää natriumhydroksidia. Tilanteesta ei aiheutunut henkilövahinkoja tai vaaraa sivullisille.
Syövyttävä aine läikkyi rekan purkutilanteessa Postin toimipisteellä Tehtaantiellä. Yhdessä rekan natriumhydroksidia sisältäneistä säiliöistä oli viallinen korkki, jonka myötä aine pääsi läikkymään, Etelä-Pohjanmaan pelastuslaitoksen päivystävä palomestari Maria Antila kertoo.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut