Noin kaksi miljoonaa suomalaista kuuluu työterveydenhuollon piiriin. Suomen Yrittäjät on esittänyt järjestelmän purkamista.
Kuva: Tomi Kosonen
Porin Suomi Areena on ollut perinteisesti paikka, jossa keskusteluun nostetaan rohkeitakin aiheita. Tänä vuonna sellainen tuli Suomen Yrittäjiltä, joka esitti, että työnantajilta tulee poistaa lakisääteinen velvollisuus järjestää työterveyshuolto. Ehdotus on osa yrittäjien uutta ohjelmaa, joka kantaa nimeä Työmarkkinat ja sosiaaliturva 2030.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut