Pruukin yhtenäiskoulun 9.-luokkalaiset Inka Järvi ja Anniina Latva-Kivistö pohtivat Ilkka-Pohjalaisen pyynnöstä, miten peruskoulun opetusta pitäisi muuttaa, jotta oppiminen paranisi.
Kuva: Jaakko Elenius
Tiistaina julkistetut Pisa-tulokset ovat olleet puheenaihe niin uutisissa, keskustelupalstoilla kuin opettajien pikaviestiketjuissakin.
Heikentyneistä oppimistuloksista on ollut huolissaan myös Opetus- ja kulttuuriministeriö.
Seinäjoen Pruukin yhtenäiskoulun 9.-luokkalaiset
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut