Pasi Kivisaari tarjosi keskiviikkona tukijoukoilleen kiitoskahvit Seinäjoella ja Lapualla.
Kuva: Tomi Kosonen
– Saimme aikaan hyvän kampanjan ja hyvän äänimäärän. Kaikki tehtiin mitä tavoiteltiin ja suunnitelmat pystyttiin toteuttamaan halutusti, summaa keskustan Pasi Kivisaari vaalikampanjaansa.
– Ainoa mikä jäi harmittamaan oli se, ettei äänimäärä riittänyt läpimenoon.
Seinäjokelainen Kivisaari keräsi sunnuntain vaaleissa yli 5 660 ääntä, mutta putosi eduskunnasta ja jäi varasijalle.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut