Energiajätettä sisältänyt pressuhalli paloi Pedersöressä perjantaina aamupäivällä.
Energiajätettä sisältänyt pressuhalli paloi Pedersöressä Yrittäjäintiellä perjantaina. Pelastuslaitos sai ilmoituksen palosta aamulla puoli kymmeneltä. Palon havaitsivat hallin omistaneen yrityksen työntekijät.
Päivystävä palomestari Sakari Innanen kertoo, että pressuhallissa oli sisällä muovi-, pahvi- ja paperirouhetta, joka oli menossa poltettavaksi energialaitokselle.
– Palon syttymissyy ei ole vielä tiedossa.
Hyvää juhannusta!
Lue I-P Digiä _2 kk vain 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut