Poh­ja­lais­teil­lä huo­mat­ta­va on­net­to­muus­ris­ki – "Kol­mos­tie oli ihan jär­kyt­tä­väs­sä kun­nos­sa"

Kurikka, Vaasa
Huono ajokeli jatkui Ilmajoella pimeän laskeuduttua.
Huono ajokeli jatkui Ilmajoella pimeän laskeuduttua.
Kuva: Jaakko Elenius

Ilkka-Pohjalaisen toimitukseen yhteyttä ottanut vaasalaisautoilija on järkyttynyt Kolmostien talvikunnossapidosta.

Autoilija lähti lauantaina aamupäivästä puoli yhdentoista maissa Vaasasta Tampereelle.

– Matkaan kului puolet enemmän aikaa kuin normaalisti. Kolmostie oli ihan järkyttävässä kunnossa.

Kolmostietä ei ollut autoilijan mukaan aurattu koko päivänä Vaasan moottoritieltä lähtien aina Jalasjärvelle saakka.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut
Ilmoita asiavirheestä