Atria vie siipikarjanlihaa jo Etelä-Koreaan. Nyt vienti voi alkaa myös Kiinaan.
Kuva: Arkistokuva: Tomi Kosonen
Atria aloittaa siipikarjanlihan viennin Nurmosta Kiinaan mahdollisesti kevään 2024 aikana.
Pitkään valmisteltu asia pääsee etenemään, kun suomalaisen siipikarjanlihan viennin mahdollistava sopimus allekirjoitettiin maa- ja metsätalousministeri Sari Essayahin (kd.) vierailulla Pekingissä viime viikolla.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut