Ilmajokelaiset ystävykset Hannu Tirkkonen, Reijo Raja-aho, Kari Kohtamäki ja Simo Ojaluoma ovat yhtä kuin "Paras A-ryhmä", joka testaa joka kuukausi uuden lounaspaikan Seinäjoella.
Kuva: Tomi Kosonen
Ilmajoen Pojanluomalla ja Rengonkylässä asustaa neljä eläkeläisukkoa, joita yhdistää paitsi pitkään jatkunut ystävyys myös rakkaus hyvään ruokaan.
Kaveriporukka on aterioinut jo kolmisen vuotta kerran kuukaudessa seinäjokelaisissa lounasravintoloissa.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut