Etelä-Pohjanmaan sairaanhoitopiirin kuntayhtymän aikaista osastosihteereiden palkkasaatava-asiaa ei ole vieläkään saatu täysin loppuun saakka käsiteltyä. Arkistokuva.
Kuva: Tomi Kosonen
Etelä-Pohjanmaan hyvinvointialueen ja eteläpohjalaisten kuntien kesken ei ole toistaiseksi päästy täyteen yksimielisyyteen osastonsihteereiden palkkasaatavien korvaamisesta.
Itse asia kuitenkin juontaa nyt jo toimintansa päättäneen Etelä-Pohjanmaan sairaanhoitopiirin kuntayhtymän aikaan.
Aluehallitus on jo ehtinyt väläyttää erimielisyyden siirtämistä oikeusistuimen ratkaistavaksi.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut