HAPPEE–NURMON JYMY 5–4 (0–1, 1–0, 4–3)
Seinäjokelaisjoukkue Nurmon Jymy on nyt hävinnyt seitsemän ottelua peräkkäin salibandyn F-liigassa. Torstaina Jyväskylässä Jymyä kylvetti Happee.
Seitsemästä tappiosta neljä on ollut yhden maalin tappioita. Kaksi tappioista on tullut jatkoajalla.
Torstaina Jymyä ei auttanut edes sinnikkyys, jota se osoitti etenkin kolmannessa erässä. Happee laukoi peräti 67 kertaa kohti Jymyn maalia.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut