Etelä-Pohjanmaan pelastuslaitos sai hälytyksen lauantaina iltapäivällä Ilmajoella sattuneen liikenneonnettomuuden vuoksi. Hälytys tuli hieman neljän jälkeen, ja paikalle lähti viisi pelastuslaitoksen yksikköä.
Onnettomuus tapahtui Kolmostiellä Huissinkylän urheilutalon kohdalla. Kyseessä oli kahden henkilöauton nokkakolari. Onnettomuudessa oli osallisina kolme henkilöä, jotka kaikki kuljetettiin sairaalaan.
– Keliolosuhteet ovat todella haastavat. On pimeää, märkää ja liukasta, kertoo päivystävä palomestari Jani Välimaa.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut