Seinäjoen ydinkeskustaan tulee tänä keväänä uutta säpinää, kun osuuspankin purkaminen alkaa torin kulmalla. Purkutapahtuma kestää tällä tietoa kolme kuukautta.
Konttorin pitäisi olla sileänä juhannuksen mennessä. Sitten alkaa seuraava näytös eli uuden viisikerroksisen pankkitalon pystytys. Sen pitäisi valmistua vuoden 2027 lopulla.
Ihan joka puolella kylää hommat eivät etene yhtä rivakasti.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut