Miljoonien arvoinen datakeskushanke tulee Eskoon liittymän lähelle itäväylän varteen. Keskellä oleva havainnekuva on syksyltä 2022. Arkistokuva.
Kuva: Kari Löfhjelm
Seinäjoen datakeskushanke on jälleen askeleen lähempänä toteutumista.
Kaupunginhallitus esittää kaupunginvaltuustolle Kivinevan alueelle nousevan datakeskushankkeen esisopimuksen allekirjoittamista hankeyhtiö ShelCo 294 Oy:n kanssa. Kaupunginhallitus teki päätöksen asiasta maanantaina 10.6.
Myös Kiinteistö Oy DC Seinäjoki on osapuolena sopimuskokonaisuudessa.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut