Mies löysi kah­des­ta au­tos­taan 12 kiloa dy­na­miit­tia Pe­der­sö­res­sä – Po­lii­si: "Ei tie­de­tä, oliko ky­sees­sä säi­kyt­te­ly, käy­tän­nön pila vai säi­lö­mis­tar­koi­tus"

Pedersöre
Kahdesta autosta löytyi dynamiittia Pedersöressä. Arkistokuva.
Kahdesta autosta löytyi dynamiittia Pedersöressä. Arkistokuva.

Mies löysi kahdesta autostaan yhteensä 12 kiloa dynamiittia viime viikon torstaina Pedersöressä.

Asiasta uutisoi ensin Österbottens Tidning.

Mies ilmoitti asiasta poliisille. Pohjanmaan poliisin rikoskomisario Tony Rauma kertoo, että ilmoittajalla oli epäilys siitä, kuka dynamiitit autoon oli laittanut. Epäilty oli auton omistajalle entuudestaan tuttu.

Hyvää juhannusta!

Lue I-P Digiä _2 kk vain 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut
Ilmoita asiavirheestä