Kahdesta autosta löytyi dynamiittia Pedersöressä. Arkistokuva.
Mies löysi kahdesta autostaan yhteensä 12 kiloa dynamiittia viime viikon torstaina Pedersöressä.
Asiasta uutisoi ensin Österbottens Tidning.
Mies ilmoitti asiasta poliisille. Pohjanmaan poliisin rikoskomisario Tony Rauma kertoo, että ilmoittajalla oli epäilys siitä, kuka dynamiitit autoon oli laittanut. Epäilty oli auton omistajalle entuudestaan tuttu.
Hyvää juhannusta!
Lue I-P Digiä _2 kk vain 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut