Sirpa Lehtola ei osta tänä vuonna mansikoita korkeiden hintojen vuoksi.
Kuva: Jasmiina Soidinaho
Lyhyestä ja vähäsatoisesta mansikkakaudesta huolimatta Seinäjoen Keskustorilta löytää ihmisiä ostamassa mansikoita.
Ilkka Kirkkopelto on huomannut mansikkakauden olevan tänä vuonna lyhyempi.
– Mansikat ovat kalliimpia kuin viime kesänä ja kalliimpia kuin alkuun luvattiin. Hinnat ovat vielä nousseet viime päivinä, hän kertoo.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut