Lapualaisnainen joutui tietämättään kotonaan kuvatuksi. Mies seurasi hänen keskustelujaan. Kuvituskuva.
Kuva: Jarmo Kontiainen
Mies ja nainen muuttivat marraskuussa 2024 yhteen Lapualla. Miehellä oli ollut omassa asunnossaan kameroita, jotka tallensivat asunnossa tapahtuvia asioita. Nainen kielsi asentamasta niitä yhteiseen asuntoon.
Yhteiselossa oli alusta alkaen vaikeuksia. Mies pahoinpiteli naista joulukuussa. Nainen meni vuodenvaihteessa turvakotiin, jossa oli kolme viikkoa.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut