Komiat viettää parhaillaan kiireistä keikkakesää.
Kuva: Isabel Pohjanen
Tanssiyhtye Komiat vastaanotti hiljattain melkoisen uutispommin.
Iskelmätähti Katri Helena toivoi, että yhtye toimisi hänen lämppärinään Olympiastadionilla, jonne hän elokuussa päättää pitkän uransa.
– Aikamoinen kruunu tälle kesälle tiedossa. Olemme tästä erittäin otettuja, varsinkin kun kuulimme, että ajatus on tullut itse artistilta, Komiat-yhtyeen alajärveläislähtöinen solisti Aleksi Yli-Sissala toteaa.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut