Markku Kulmala kolumnifoto
Jos syödään ensin kaikki lehmät pois? Eikö se olis hyvä? Niiltä pääsee metaania, kun ne röyhtäilee."
Yliopisto-lehti (04/19) vieraili helsinkiläisen Viikin normaalikoulun 7D-luokan maantiedon tunnilla. Yhden oppilasryhmän tehtävänä oli miettiä, auttaisiko kasvissyönti ympäristöä.
Ilmastoasiat löytyvät koulun opetussuunnitelmassa maantiedon ja biologian oppisisällöistä. Muuten aihe on paljolti kiinni yksittäisestä koulusta tai opettajasta.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut