Lukijalta
Mielipidekirjoitus

Ko­lum­ni: Kuin­ka­ko­han il­mas­tos­ta us­kal­taa puhua?

Markku Kulmala kolumnifoto
Markku Kulmala kolumnifoto

Jos syödään ensin kaikki lehmät pois? Eikö se olis hyvä? Niiltä pääsee metaania, kun ne röyhtäilee."

Yliopisto-lehti (04/19) vieraili helsinkiläisen Viikin normaalikoulun 7D-luokan maantiedon tunnilla. Yhden oppilasryhmän tehtävänä oli miettiä, auttaisiko kasvissyönti ympäristöä.

Ilmastoasiat löytyvät koulun opetussuunnitelmassa maantiedon ja biologian oppisisällöistä. Muuten aihe on paljolti kiinni yksittäisestä koulusta tai opettajasta.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut