Lukijalta
Mielipidekirjoitus

Ko­lum­ni: Ei ”Niil joil on paha olla” vaan niille jotka voi­si­vat oi­keas­ti auttaa

Elina Nyström, kolumnikuva.
Elina Nyström, kolumnikuva.

Viime lauantaina Jare Tiihonen räppärinä itketti tuhansia jäähyväiskonsertin katsojia. Tosifanit, ja pakotetut puolisot, seurasivat yli kahden tunnin show’ta Lahden stadionilla. Lisäksi livelähetys Nelosella keräsi puoli miljoonaa katsojaa.

Vuolaimmat itkut koettiin Cheekin laulaessa biisiään ”Niil joil on paha olla”. Vaikka oma oloni oli siinä sohvalla maatessani ihan hyvä, en voinut olla liikuttumatta katsoessani yleisön reaktiota.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut