Isonkyrön kunta osti viime vuonna koulukuljetuksia palveluja kilpailuttamatta. Kilpailu- ja kuluttajaviraston mukaan kunta rikkoi lakia. Arkistokuva.
Kuva: Tomi Kosonen
Kilpailu- ja kuluttajaviraston (KKV) selvitysten mukaan Isonkyrön kunta on tehnyt koulukuljetusten matkalippuja koskevan suorahankinnan, vaikka sen olisi pitänyt kilpailuttaa hankinta. KKV tekikin 1. heinäkuuta markkinaoikeudelle esityksen 35 000 euron seuraamusmaksun määräämiseksi Isonkyrön kunnalle laittomasta suorahankinnasta.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut