Kauhajokelainen Raija Mäntyniemi, 39, on ollut Tangomarkkinoiden karsinnoissa kahdesti aiemminkin.
Kuva: Jorma Havula
Tangomarkkinoiden laulukilpailun livekarsinnat järjestettiin lauantaina Lempäälän Ideaparkissa. Mukana oli 40 solistia.
Naisista pääsivät yleisön äänillä semifinaaliin Helena Haaparanta, Helsinki, Raija Mäntyniemi, Kauhajoki sekä Marjo Tolonen, Tervo.
Tuomariston äänillä jatkoon valittiin Maj-Lis Erola, Rovaniemi, Kia Laitakari, Helsinki, Henrika Ojala, Koski TI, Johanna Pätsi, Helsinki ja Karoliina Viita, Pori.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut