Kaksi poh­ja­lais­ta jatkoon Tan­go­mark­ki­noi­den lau­lu­kil­pai­lus­sa

Lempäälä
Kauhajokelainen Raija Mäntyniemi, 39, on ollut Tangomarkkinoiden karsinnoissa kahdesti aiemminkin.
Kauhajokelainen Raija Mäntyniemi, 39, on ollut Tangomarkkinoiden karsinnoissa kahdesti aiemminkin.
Kuva: Jorma Havula

Tangomarkkinoiden laulukilpailun livekarsinnat järjestettiin lauantaina Lempäälän Ideaparkissa. Mukana oli 40 solistia.

Naisista pääsivät yleisön äänillä semifinaaliin Helena Haaparanta, Helsinki, Raija Mäntyniemi, Kauhajoki sekä Marjo Tolonen, Tervo.

Tuomariston äänillä jatkoon valittiin Maj-Lis Erola, Rovaniemi, Kia Laitakari, Helsinki, Henrika Ojala, Koski TI, Johanna Pätsi, Helsinki ja Karoliina Viita, Pori.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut
Mainos
Ilkka-Pohjalaisen pelit

Pelaa Ilkka-Pohjalaisen digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä