Jymy - OLS 10-2 (3-0,3-1,4-1)
Nurmon Jymy sai varsin vahvan lähdön miesten salibandyn F-liigaan Jymyn hallitessa ottelua Oulun Luistinseuraa vastaan alusta lähtien. Jymy puolusti hyvin ja iski nopeilla hyökkäyksillä kohti OLS:n maalia. Kahdeksan minuutin pelin jälkeen Matias Mäenpää avasi maalitilin ja siitä eteenpäin ottelu oli Jymyn hallintaa. Kotijoukkue iski taululle peräti kymmenen maalia Tommi Hakalan iskiessä viimeisen vain sekunti ennen peliajan päättymistä.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut