Jymyn Eetu Sariola laukoi kaksi komeaa maalia. Arkistokuva.
Kuva: Jaakko Elenius
JYMY–INDIANS 3–4 (0–1, 0–1, 3–2)
Nurmon Jymy kärsi täpärän tappion salibandyn F-liigassa, kun espoolainen Westend Indians vei täyden pistepotin mennessään. Isännät heräsivät peliin kolmannessa erässä, mutta se ei riittänyt.
– Vähän oli kaksi erää nahuja. Ei saatu oikein vetoja maalia kohti, puolustaja Eetu Sariola myönsi.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut