Kuvituskuva/Arkisto.
Kuollut lehmä löytyi joesta Pedersöressä torstaina.
Pohjanmaan pelastuslaitos sai iltapäivällä noin kello 16 aikoihin hälytyksen Fors-Gersintielle.
Ohikulkija oli huomannut Ähtävänjoessa ison eläimen.
Pelastuslaitos nosti elottoman eläimen ylös vedestä ja se osoittautui lehmäksi.
Lehmä on pelastuslaitoksen mukaan ollut kuolleena jo kauan.
– Toisten viranomaisten tehtävä on nyt selvittää, kenen lehmä on ja mitä sille on tapahtunut, pelastuslaitokselta kerrotaan.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut