Jalasjärven yläasteen rehtori Sirkku Järvinen esittelee puhelinlokerikkoa.
Kuva: Emilia Aho
Jalasjärven uudella yläasteella otettiin syyslukukauden alussa käyttöön kännykkälokerikot, joihin oppilaat saavat itse viedä puhelimensa säilöön oppituntien ajaksi.
Kankaiset lokerikot keksittiin hommata, kun niitä oli tarjolla firmalla, josta koulun uudet kalusteet hankittiin.
– Todettiin että tuo on varmaan hyvä, koska se on tarpeeksi iso, siinä ei kenenkään puhelin koske toisen omaan ja se on pehmeä, Jalasjärven yläasteen rehtori Sirkku Järvinen kertoo.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut