Kolumni

Ilon ja­ka­mi­ses­ta tuli tylsää, mark­ki­noi­ta­vaa si­säl­töä, ja syytän siitä mai­nos­ta­jia

Aisha Benahmed
Aisha Benahmed
Kuva: Tanja Korpela

Se kulkee mukana minne tahansa menen.

Kohtaan sen maantiellä, kohtaan sen kadulla. Internetin jokaisella sivustolla, puhelimessani, kaupan kassalla, radiossa ja jopa junassa rentoutuessani. Se seuraa liikkeitäni alati eikä anna rauhaa edes omassa kodissani. Sen varaan on pistetty koko yhteiskunta.

Sen nimi on mainos, eikä sen olemassaoloa voi välttää.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut