Seinäjoen keskussairaalan Y-talo lukeutuu Etelä-Pohjanmaan hyvinvointialueen toimipaikkoihin. Arkistokuva.
Kuva: Jasmiina Soidinaho
Etelä-Pohjanmaan hyvinvointialue pohtii lisärahoituksen hakemista valtiolta. Asia ilmenee alkavan viikon maanantaina kokoontuvan aluehallituksen jo julkaistulta esityslistalta.
Aiemmin Etelä-Pohjanmaan hyvinvointialue ei ole lisärahoitusta hakenut.
Hyvinvointialuejohtaja Tero Järvisen pohjaesityksen mukaan aluehallitus valtuuttaisi hyvinvointialuejohtajan ja talousjohtaja Anu Helinin valmistelemaan lisärahoitushakemusta.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut