Jymy nousi kolmen maalin takaa tasoihin ja juhli lopulta voittoa.
Kuva: Krista Luoma
JYMY–ERÄVIIKINGIT 6-5 VL. (1-2, 1-2, 3-1, 0-0, 1-0)
Nurmon Jymyn tilanne salibandyn F-liigassa näytti muuttuvan entistä tukalammaksi, kun kotiottelu EräViikinkejä vastaan oli edennyt toisen erän alkuminuuteille. Helsinkiläisvieraat menivät jo kolmen maalin johtoon ja nurmolaiset olivat putoamassa sarjataulukossa toiseksi viimeiseksi eli karsijan paikalle.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut