Keir Starmer ilmoitti erostaan maanantaina. Hän oli jo kuudes pääministeri Britanniassa viimeisimmän kymmenen vuoden aikana.
Kuva: ADRIAN DENNIS / AFP / Lehtikuva
Poliittinen epävakaus on ottanut vallan Britanniassa. Maa on saamassa jo seitsemännen pääministerinsä sen jälkeen, kun britit tasan kymmenen vuotta sitten äänestivät EU-eron puolesta. Työväenpuoluetta edustava Keir Starmer jätti eroilmoituksensa maanantaina vain kahden pääministerivuoden jälkeen.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut