Alkuviikosta yleislääketieteen osastolla oli vielä rauhallista. Osasto sijaitsee sairaalan neljännessä kerroksessa.
Kuva: Tomi Kosonen
Seinäjoen keskussairaalan yleislääketieteen osasto aloitti toimintansa 4. toukokuuta. Osastolla on 26 potilaspaikkaa, mutta alkuvaiheessa niistä on käytössä vain 12. Syynä on hoitohenkilökunnan määrä.
Tehyn koordinoivan pääluottamusedustajan Anita Panulan mukaan vastikään irtisanotut hoitajat ovat työllistyneet hyvin.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut