Seinäjoen keskustassa saa pysäköidä ilman maksua toukokuun jokaisena lauantaina.
Kuva: Tomi Kosonen
Seinäjoella palataan toukokuun ajaksi kultaiselle, ilmaisen pysäköinnin 80-luvulle, kun maksutonta pysäköintiä kokeillaan keskustassa.
Into Seinäjoki kokeili kevättalvella osallistavaa budjetointia ensimmäisen kerran ja kysyi Seinäjoen yrittäjiltä, mihin käytettäisiin 30 000 euroa. Kyselyyn saivat osallistua Seinäjoen alueen yrittäjät.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut