Kaupungin ilotulitus Seinäjoella alkoi tänä vuonna jo kello 19 jälkeen.
Kuva: Jaakko Elenius
Kansa liukasteli Seinäjoella Aalto-keskuksen maisemiin ottamaan vastaan vuoden vaihtumista perheystävällisessä muodossa. Puhe ja ilotulitus pidettiin jo seitsemältä.
Kaupunginjohtaja Jaakko Kiiskilä muistutti puheessaan asukkaita siitä, että Seinäjoki on saanut vuoden aikana paljon uusia asukkaita surullisella tavalla.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut