Yhdelle vuosi edusti sai­raut­ta, toi­sel­le per­heel­lis­ty­mis­tä, kolmas sai iloa ki­ta­ras­ta – Sei­nä­jo­ke­lai­set liu­kas­te­li­vat ilo­tu­li­tuk­seen

Seinäjoki
Kaupungin ilotulitus Seinäjoella alkoi tänä vuonna jo kello 19 jälkeen.
Kaupungin ilotulitus Seinäjoella alkoi tänä vuonna jo kello 19 jälkeen.
Kuva: Jaakko Elenius

Kansa liukasteli Seinäjoella Aalto-keskuksen maisemiin ottamaan vastaan vuoden vaihtumista perheystävällisessä muodossa. Puhe ja ilotulitus pidettiin jo seitsemältä.

Kaupunginjohtaja Jaakko Kiiskilä muistutti puheessaan asukkaita siitä, että Seinäjoki on saanut vuoden aikana paljon uusia asukkaita surullisella tavalla.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut
Ilmoita asiavirheestä