Vaasan jättäydyttyä omistajan roolista vuokralaiseksi, Wasa Station on loppuomistajaa vailla. Arkistokuva.
Kuva: Jarno Pellinen
Vaasan ikuisuusprojektille, Wasa Stationille, pyritään löytämään jälleen ratkaisua.
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Maria Tolppanen totesi Ilkka-Pohjalaiselle viime viikolla, että kaupunki ei pysty Wasa Stationia yksin rahoittamaan.
Maanantaina kokoontunut Vaasan kaupunginhallitus päätti esittää 12.6.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut