Oopperakatsomo on jälleen veden vallassa. Kunnanjohtaja Ari-Pekka "Aape" Laitanen oli näystä innostuneen hämmästynyt.
Kuva: Tomi Kosonen
Tunnetusti von Döbeln ratsasti aukkoja katsellen, mutta Ilmajoen kunnanjohtaja kulki keskiviikkona penkkirivejä laskien.
Ari-Pekka "Aape" Laitalainen kurvasi kunnantalon parkkipaikalle keskiviikkona aamupäivällä. Häntä kiinnosti käydä katsomassa Ilkanrannassa, kuinka monta oopperakatsomon penkkiriviä enää näkyy Kyrönjoen nousseen vedenpinnan alta.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut