Veli-Matti Ojaluoma kuvasi itsensä sairaalassa heti onnettomuuden jälkeen.
Kuva: Tanja Korpela, Veli-Matti Ojaluoma.
Loppukesällä pari vuotta sitten Veli-Matti Ojaluoma lähti yöllä ajamaan sähköpotkulaudalla kohti Seinäjoen juna-asemaa.
Vauhtia oli noin 20-25 kilometriä tunnissa.
– En huomannut, että pyörätiellä ei ollut pienellä pätkällä asfalttia, ja ajoin siihen täysillä.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut