Enintään 8 prosenttisia oluita ja siidereitä saa myydä maanantaista lähtien kaupoissa. Bock'sin myyntipäällikkö Patrik Willför on saanut jo tällä viikolla ottaa vastaan kaupoilta tilauksia.
Kuva: Jarno Pellinen
Maanantaista alkaen ruokakaupoista voi jo löytyä vahvempia oluita ja siidereitä. Tämä on tuonut lisätilauksia myös vaasalaiselle Bock's panimolle.
– Kyllä tässä tilauksia on aika hyvin putkahdellut.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut