Vaasan kaupunginvaltuusto antoi joulukuussa Wasa Station -hankkeen toteuttamissopimukselle lisäaikaa syyskuun loppuun asti. Nyt kaupunki haluaa muutosta hankkeen omistussuhteeseen. Havainnekuva.
Kuva: YIT
Vaasan kaupunki haluaa muuttaa Wasa Station -hankkeen omistusmuotoa. Kaupunginhallitus käsittelee maanantaina ehdotusta, jonka mukaan kaupunki olisi tiloissa vuokralaisena omistamisen sijaan.
Puheenjohtaja Maria Tolppasen mukaan Wasa Stationiin olisi tulossa yrittäjiä, mutta rahoittajia etsitään edelleen kuumeisesti.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut