Useita pa­hoin­pi­te­ly­jä vii­kon­lop­pu­na – Poh­jan­maan po­lii­si: "Yöe­lä­mäs­sä palattu vanhaan nor­maa­liin"

Arkistokuva.
Arkistokuva.
Kuva: Heikki Hakanen

Lukuisat pahoinpitelyt työllistivät Pohjanmaan poliisia viikonloppuna.

– Yöelämässä on palattu vanhaan normaaliin, poliisi toteaa tiedotteessaan.

Yhteensä poliisi kirjasi 426 tehtävää viikonlopun aikana. Perjantaina ja lauantaina yövuoroissa kello 02 - 06 oli rauhatonta.

– Julkisilla paikoilla, ravintoloissa tai niiden läheisyydessä tapahtui pahoinpitelyjä, jotka näyttävät nyt palaavan poliisin tehtäviin pandemian aiheuttaman tauon jälkeen, poliisi tiedottaa.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut
Ilmoita asiavirheestä