Aura Koivuluoma on tämän kevään ylioppilas Kristiinan suomenkielisestä lukiosta. – Tämä on ollut todella hyvä lukio. Pieni, turvallinen ja kannustava, kehuu hän kotilukiotaan.
Kuva: Minna Zilliacus
Aura Koivuluoma, 19, on yksi heistä, jotka laittavat valkolakin päähänsä Kristiinan suomenkielisen lukion juhlasalissa toukokuun viimeisenä lauantaina. Kantakaupunkilaisella on takanaan kolme vuotta lukio-opiskelua ja seitsemän aineen ylioppilaskirjoitukset.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut