Asemamestari Erik Kaltiaisenaho toivoo, etteivät raketit ja ilotulitepadat aiheuta enempää tulipaloja uudenvuoden tienoilla.
Kuva: Heikki Peltokangas
Seinäjoen Nurmossa syttyi tulipalo uudenvuodenaattona hieman kello 19 jälkeen.
Etelä-Pohjanmaan pelastuslaitoksen mukaan on mahdollista, että Isokoskentiellä tuhoutunut ulkorakennus syttyi ilotulitteesta.
Tulipalossa tuhoutui puuvaja, jonka välittömässä läheisyydessä oleva koirankoppi säilyi tuholta. Vajan omistajan asuinrakennus sijaitsee muutaman kymmenen metrin päässä maan tasalle palaneesta vajasta.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut