Olli Pärnäsen ja Seija Kaartisen näyttely taidekeskus Harrissa aukeaa pian. Ylemmässä pikkukuvassa Kaartisen grafiikkaa, alla Pärnäsen akryyliteos.
Kuva: Sarlotta Grönstrand
Toukokuun viimeisenä päivänä taidekeskus Harrissa avautuu näyttely, josta ei tyylilajien runsautta puutu.
Alavutelaiset harrastajataiteilijat Seija Kaartinen ja Olli Pärnänen toteuttavat tilassa yhteisnäyttelyn, jonka teosvalikoimasta löytyy muun muassa erilaista grafiikkaa, akryylimaalauksia, lyijykynätöitä, hiilipiirroksia, akvarelleja ja öljyväriteoksia.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut