Toripapit jalkautuvat Seinäjoen Keskustorille kesä-, heinä- ja elokuun aikana. Seurakuntapastori Jukka Tuppuraisen mukaan kaikenlainen keskustelu on tervetullutta suruista iloihin ja sanasta kritiikkiinkin.
Kuva: Jari E. Hakala
Seinäjoen Keskustorin valmistuessa sen lupailtiin tuovan kaupungin keskustaan paitsi ihmisiä myös urbaania pöhinää.
– Minä odotan sitä. Olen odottanut niin kauan kuin tämä tori tässä on ollut, seurakuntapastori Jukka Tuppurainen toteaa katsellen ympäriinsä.
Hyvää juhannusta!
Lue I-P Digiä _2 kk vain 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut