Markus Saarimaa pohtii, että "äänestys pitää kuitenkin käydä tekemässä", vaikka hän arvioikin, että aina edeltäneissä vaaleissa hän ei ole saanut äänestämällä omia ajatuksiaan eteenpäin. Hän aikoo äänestää molemmissa vaaleissa, ja ennakkoon. Sivukylien ja pienten alueiden etua ajavat ovat hänestä sellaisia, jotka olisivat oikeita ihmisiä päättämään asioista pitkälläkin tähtäimellä. Äänestysvalinnat vaativat vielä pohtimista ja miettimistä ja myös vaalikoneen käyttöä, mutta vaalikampanjatilaisuuksissa hän ei ole käynyt eikä aio käydä.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut