Valtiopäiväneuvos Raimo Vistbacka ehti olla eduskunnassa kuusi kautta ja ministerinäkin kahden vuoden ajan. Hän ei lähtenyt ehdolle enää vuoden 2011 vaaleihin.
Kuva: Tomi Kosonen
Valtiopäiväneuvos Raimo Vistbacka muistaa ministeriajoiltaan 1980-luvun lopulta erikoisena pitämänsä tapahtuman. Valtioneuvoston kansliasta tuli määräys, ja hänet lähetettiin Rovaniemelle pitämään puhe Suomi-Neuvostoliitto-seuran tilaisuudessa.
– Se oli vuosijuhla tai vastaava, ja siellä oli Neuvostoliitosta joku paikallinen suuri johtaja.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut