Työttömyyden kasvu on lisännyt ruoka-avun tarvetta. Yhä useammalle suomalaiselle on ihan ok, että kaikki eivät pysy mukana kyydissä. Arkistokuva.
Suomalaisilla ei mene hyvin. Lähes joka kolmas (29 %) arvelee voimavarojensa olevan heikot. Luku on reilu kymmenen prosenttiyksikköä suurempi kuin mitä se oli vuosi sitten (17 %). Hyviksi voimavaransa kokee 61 prosenttia suomalaisista.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut